To SMS marketing κερδίζει τις μεγάλες εταιρείες

  • Δημοσιεύτηκε από: Χριστίνα Ντιούδη
sms marketing

Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε ότι όλο ένα και περισσότερες εταιρείες αποστέλλουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα με sms στα κινητά των καταναλωτών. Γιατί όμως έγινε αυτή η στροφή στην επικοινωνία των εταιρειών με τους πελάτες;

Οι καταναλωτές σήμερα ξοδεύουν πολύ χρόνο της ημέρα τους στη συσκευή τηλεφώνου τους. Μέσω αυτών οι καταναλωτές ψωνίζουν, ενημερώνονται για την επικαιρότητα, επικοινωνούν με φίλους, βλέπουν ταινίες και ακούνε μουσική. Σύμφωνα με την Adobe το 82% των καταναλωτών ασχολούνται κυρίως με περιεχόμενο μάρκετινγκ στα smartphones τους. Η πλειοψηφία των λιανοπωλητών βλέπει ότι το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητα του ισότοπου τους σήμερα, προέρχεται από κινητές συσκευές, τόσο για περιήγηση όσο και για ολοκλήρωση των διαδικτυακών αγορών τους. Η Statista προβλέπει ότι έως το 2021, περισσότερες από τις μισές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ αναμένεται να προέρχονται από κινητές συσκευές. Η μετάβαση αυτή γίνεται πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, και σε αυτό έχουν συμβάλει και οι αλλαγές που έχει φέρει ο COVID-19 στην κοινωνία.

Αναμενόμενο λοιπόν είναι οι εταιρείες να επιλέγουν ένα άμεσο κανάλι για να συμμετάσχουν σε αμφίδρομή επικοινωνία με τους καταναλωτές και το κοινό να αλληλοεπιδρά πιο εύκολα με το περιεχόμενο τους. Με αυτή την εξατομικευμένη συνομιλία με τους καταναλωτές, οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να συμμετάσχουν σε αμφίδρομες συνομιλίες μαζί τους, καθ ‘όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των πελατών, αυξάνοντας την αφοσίωση τους και τελικά οδηγώντας σε αύξηση των εσόδων.

Blue Value | Υπηρεσίες Sms marketing

Στην Blue Value παρέχουμε την υπηρεσία SMS marketing, για την μεγαλύτερη προβολή των δράσεων σας και του ίδιου του οργανισμού σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Πηγές: Statista Adobe Adobe