Real Time Marketing, η άμεση αντίδραση του Marketing σε ότι έχει αξία!

  • Δημοσιεύτηκε από: tessera
BV - POST ΝΕΑ

Το Real Time Marketing ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου ψηφιακού περιβάλλοντος.

Η διάχυση της πληροφορίας μέσω των Social Media, ανάγκασε τις εμπορικές εταιρείες να αντιδρούν γρήγορα σε εγχώρια και παγκόσμια trends.

Το real time marketing ουσιαστικά είναι το παραδοσιακό και το digital marketing που προσαρμόζεται στα σημεία των καιρών. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο για να αλληλοεπιδράσουν με το κοινό-στόχο τους με βάση τα τρέχοντα τοπικά, εθνικά ή παγκόσμια γεγονότα. Οι εταιρείες  μπορούν να αλληλοεπιδράσουν με τους καταναλωτές τους και να τους συνδέσουν με αυτό που χρειάζονται σε κρίσιμες στιγμές.

Το real – time marketing βρήκε πρόσφορο έδαφος την εποχή της πανδημίας. Οι εταιρείες αντιλήφθηκαν το πόσο σπουδαία είναι η δημιουργία μιας άμεσης σχέσης με το κοινό. Και έτσι πέρα από τα DM, Instagram Lives και άλλες τεχνικές για άμεση επικοινωνία και διάχυτη πληροφορία με τους καταναλωτές τους, επιλέξαν και την τεχνική του real-time.

Case Study

Ένα πρόσφατο παράδειγμα real-time marketing στα εγχώρια SoMe, αποτελεί η περίπτωση των γνωστών Έργων τέχνης, δημιουργίες του Ισπανού ζωγράφου Πάμπλο Πικάσο (Pablo Ruiz Picasso) και του Ολλανδού Πιέτ Μοντριάν (Pieter Cornelis Mondrian) . Πρόκειται για τα έργα: «Γυναικείο Κεφάλι» που είχε φιλοτεχνηθεί το 1939 και «Ο ανεμόμυλος Στάμμερ» που είχε φιλοτεχνηθεί το 1905. Τα έργα είχαν κλαπεί τα ξημερώματα της 9ης Ιανουαρίου 2012 από την Εθνική Πινακοθήκη.

Πολλές εμπορικές εταιρείες με είδη επίπλων, τεχνολογίας αλλά και μεταφορικές, έσπευσαν να εκμεταλλευτούν την δημοσιότητα που πήρε η λανθασμένη μεταχείριση των πινάκων από τους αρμόδιους, έπειτα από την εύρεση τους! Οι εταιρείες «έντυσαν» με χιούμορ την αναστάτωση που προκλήθηκε από εικόνες που ήρθαν στην δημοσιότητα. οι οποίες διαδραματίστηκαν κατά την διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που υλοποιήθηκε με σκοπό την ενημέρωση του ευρύ κοινού για την πρωτοφανής αυτή κλοπή!

Real Time Marketing & Social Media

Τα social media έχουν την ιδιότητα της αμεσότητας με το κοινό, την επικοινωνία και την real time αλληλεπίδραση. Έτσι είναι πολύ εύκολο για μια εταιρεία/οργανισμό να υιοθετήσει τις τεχνικές του real time marketing. Οι τεχνικές μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμες και σε περιόδους μιας κρίσης (π.χ. κάποιο λάθος σε κάποια επίσημη ανακοίνωση). Το Crisis Management απαιτεί γρήγορες κινήσεις και το Real Time Marketing έχει την λύση.

Αν θέλετε να έχετε μια άμεση σχέση με το κοινό σας και να ανταποκρίνεστε γρήγορα σε ότι συμβαίνει και αφορά τον οργανισμό σας, η ομάδα της Blue Value μπορεί να σας βοηθήσει.

Εκμεταλλευτείτε πλήρως τις δυνατότητες των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας.

Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας, για περισσότερες πληροφορίες:

Info@bluevalue.gr | 2310590196 | www.bluevalue.gr