INSTAGRAM: ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ MARKETING

  • Δημοσιεύτηκε από: ddailiani
insta marketing

Το Instagram αποτελεί, εκτός από μέσο ευχαρίστησης – ψυχαγωγίας – διασκέδασης, ένα από τα βασικά ψηφιακά εργαλεία marketing! Βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των social media, τείνοντας πολλές φορές να «εκθρονίσει» τον βασιλιά των κοινωνικών δικτύων, το Facebook (γεγονός που οδήγησε τον ιδρυτή του να εγκαταστήσει, στο άνοιγμα της εφαρμογής του IG (Instagram), τη λεζάντα-μήνυμα «from FΑCEBOOK», ώστε να αποκατασταθεί, μερικώς, η τάξη των πραγμάτων).

Κάθε μήνα δημιουργούνται, περίπου, 1 δισεκατομμύριο νέοι λογαριασμοί. Οι αλλαγές και οι προσθήκες σε αυτήν την πλατφόρμα είναι συνεχείς και πολλές, αλλά τα βασικά βήματα, ώστε να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο marketing, είναι συγκεκριμένα.

  • Στρατηγική

Σχεδιάστε μία στρατηγική προώθησης του brand σας. Αναλογιστείτε ποιο είναι το κοινό, στο οποίο στοχεύετε, και σε τί αποσκοπείτε μέσω των αναρτήσεων και των διαφημίσεων στο Instagram. Διαχωρίστε τον σκοπό σας, αν πρόκειται, για παράδειγμα, να πραγματοποιήσετε πωλήσεις ή αν το χρησιμοποιείτε απλώς ως μέσο προώθησης και αναγνωρισιμότητας ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας.

  • Δημιουργία εταιρικού λογαριασμού

Το Business Profile προσδίδει πιο «επαγγελματικό» χαρακτήρα στο περιεχόμενο και, παράλληλα, προσφέρει περισσότερες δυνατότητες προώθησης ενός brand. Μέσω αυτού έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες, όπως Instagram Insights (μάθετε περισσότερα για τους ακόλουθούς σας και την απόδοση του περιεχομένου σας όσον αφορά το κοινό σας), Instagram Ads (για τη δημιουργία ολοκληρωμένων διαφημίσεων), Instagram Shopping, «Call to Action» button (προτρέποντας τον χρήστη να ολοκληρώσει μία ενέργειά του).

  • Targeting

Το κοινό, στο οποίο απευθύνεστε, είναι η βάση για να στήσετε όλο το περιεχόμενο και το ύφος του λογαριασμού σας, ώστε να υπάρχει η επιθυμητή αλληλεπίδραση και, σαφώς, καλύτερα αποτελέσματα των διαφημίσεων.

  • Η πρώτη εντύπωση

Χρησιμοποιήστε όλα τα εργαλεία και τις δυνατότητες που σας παρέχει η εφαρμογή. Συμπληρώστε όλα τα πεδία, όπως το όνομα, την κατηγορία επιχείρησης, τα στοιχεία επικοινωνίας, το website (μέσω του linktree, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης παραπάνω του ενός ιστοτόπου – προσθήκη και των υπόλοιπων social media που είστε ενεργοί), τα κουμπιά «Call to Action» και, γενικώς, επιδιώξτε μία καλή πρώτη εντύπωση για να κερδίσετε τους χρήστες.

  • Όλα είναι θέμα αισθητικής

Το περιεχόμενο πρέπει, όχι μόνο να τραβάει την προσοχή του κοινού, αλλά και να προσδιορίζει την ταυτότητα του χρήστη (δηλαδή, του Οργανισμού ή της επιχείρησης). Η πλατφόρμα του Instagram αφορά καθαρά οπτικό περιεχόμενο, κρατήστε ένα σταθερό ύφος στο είδος τον αναρτήσεών σας και μία κοινή αισθητική.

Extra tips:

  1. Μην ξεχνάτε το «story telling», κάθε ανάρτηση να συνοδεύεται και από το κατάλληλο λεκτικό κείμενο.
  2. Ενταχθείτε στον κόσμο των Instagram Stories, η απήχησή τους είναι μεγάλη και δεν χάνεται στο feed του IG, όπως πιθανόν να συμβεί με μία απλή δημοσίευση.
  3. Χρησιμοποιήστε #hashtags. Δημιουργήστε ένα μοναδικό, του Φορέα σας και αναζητήστε εκείνα που θα φέρουν -οργανικά- στο προφίλ σας επισκέπτες, τους οποίους ενδιαφέρει το περιεχόμενό σας.

Το δυναμικό της ομάδας «Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας» της Blue Value, ανανεώνοντας συνεχώς τις γνώσεις της, σε ό, τι αφορά το Digital & Social Media Marketing,  σας παρέχει την τεχνογνωσία για τη δημιουργία του κατάλληλου στρατηγικού πλάνου!