Διαδικασία κοινοποίησης κατασχετηρίων για την επιβολή κατάσχεσης απαιτήσεων των Ο.Τ.Α. Α' Βαθμού

  • Δημοσιεύτηκε από: ddailiani
Διαδικασία κοινοποίησης κατασχετηρίων για την επιβολή κατάσχεσης απαιτήσεων των Ο.Τ.Α. Α' Βαθμού

Η διαδικασία αφορά στην κοινοποίηση κατασχετηρίων για την επιβολή κατάσχεσης απαιτήσεων στα χέρια παρόχων υπηρεσιών πληρωμών και δήλωσης των τελευταίων με ηλεκτρονικά μέσα καθώς και στην απόδοση, από μέρους τους, των τυχόν κατασχεθέντων ποσών (άρθρα 31 και 32 ΚΕΔΕ).

Οι αρμόδιοι Ο.Τ.Α., χρησιμοποιώντας κατάλληλα διαπιστευτήρια εισόδου στον κόμβο Ο.Τ.Α., καταχωρίζουν και αποστέλλουν τα κατασχετήρια αιτήματα προς τον κόμβο Π.Υ.Π., ο οποίος τα παραλαμβάνει και τα προωθεί αυτόματα και χωρίς καμία επεξεργασία προς τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών στον οποίο απευθύνεται. Η αποστολή διενεργείται κατά τις εργάσιμες, για το τραπεζικό σύστημα, ημέρες, από τις 08:00 έως και τις 14:00.

Η επίδοση του κατασχετηρίου συντελείται κατά την ημερομηνία και ώρα εισόδου του κατασχετηρίου αιτήματος, από τον κόμβο Π.Υ.Π., στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών. Ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών δημιουργεί άμεσα την ηλεκτρονική βεβαίωση παραλαβής του κατασχετηρίου, η οποία χρονοσημαίνεται, υπογράφεται ψηφιακά με πιστοποιητικό εξυπηρετητή (server) και κρυπτογραφείται.

Από την επομένη της, κατά τα ανωτέρω επίδοσης του κατασχετηρίου, ημέρας και εντός οκτώ εργάσιμων ημερών και μέχρι τις 18.30 της τελευταίας ημέρας λήξης της ως άνω προθεσμίας, ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών αποστέλλει ηλεκτρονικά στον κόμβο Π.Υ.Π. την, κατά το άρθρο 34 του ΚΕΔΕ, «δήλωση τρίτου» κρυπτογραφημένη, προκειμένου να προωθηθεί, μέσω του κόμβου Ο.Τ.Α., στον αρμόδιο Ο.Τ.Α..

Στην περίπτωση που ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών υποβάλλει θετική δήλωση και εφόσον υφίσταται πιστωτικό υπόλοιπο, υποχρεούται σε απόδοση εντός της προβλεπόμενης, στο άρθρο 31 του ΚΕΔΕ, προθεσμίας και σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 7 της παρούσας.

Η ισχύουσα χειρόγραφη διαδικασία κοινοποίησης κατασχετηρίων διατηρείται στην περίπτωση συνδρομής γεγονότων ανωτέρας βίας, βλάβης ή δυσλειτουργίας των εμπλεκομένων μηχανογραφικών υποδομών, δικτύων και εφαρμογών ή άλλων εξαιρετικών λόγων που δικαιολογούν την παράλειψη εφαρμογής της παρούσας.

Για την ορθή και ομαλή λειτουργία των ανωτέρω ορίζονται υπεύθυνοι επικοινωνίας:

α) για τον κόμβο Ο.Τ.Α., το Κέντρο Υποστήριξης Στελεχών των Ο.Τ.Α. στο e-mail: helpdesk@govhub.gr

β) για τον κόμβο Π.Υ.Π. και τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, μετά από σχετική δήλωσή τους, στην Ομάδα Υποστήριξης της διασύνδεσης μέσω MQ Series στο e-mail: mqappsupport@tiresias.gr εντός τριών ημερών από τη δημοσίευση της παρούσας.

Συνημμένη η σχετική Νομοθεσία: ΦΕΚ B’ 6454/26.11.2024

BLUE VALUE - εκπαίδευση και παροχή σύγχρονων και αποτελεσματικών υπηρεσιών, Εσωτερικός Έλεγχος
Επισκόπηση Απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες. Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.