Η ομάδα του Facebook και του Instagram, θέλοντας να στηρίξει τους οργανισμούς που διατηρούν λογαριασμούς στα social media (επιχειρήσεις, φορείς κοκ.), παρουσίασε ένα πακέτο επικοινωνιακών δράσεων που αποσκοπούν στη διατήρηση της καλής σχέσης μεταξύ οργανισμού και κοινού.
Οι επικοινωνιακές δράσεις διαιρούνται σε πέντε επίπεδα, ανάλογα με το τί θέλει ο κάθε ενδιαφερόμενος να προωθήσει προς το κοινό του:
Μέσα από τα κατάλληλα εργαλεία μπορεί κανείς – είτε ανήκει στον επιχειρηματικό κλάδο και θέλει να προωθήσει τις αγορές online είτε ανήκει σε οργανισμό που χρειάζεται την οικονομική υποστήριξη του κοινού του – να διατηρήσει μία ανθρώπινη επαφή. Αυτοματοποιημένα μηνύματα, με αναφορές στην κατάσταση που ζούμε, έτοιμες κάρτες δώρου (για επιχειρήσεις προς το καταναλωτικό κοινό), templates όπου μπορεί να ζητήσει κάποιος, από το κοινό που απευθύνεται, τρόπους για την άμεση οικονομική υποστήριξη του εκάστοτε οργανισμού κοκ είναι μερικές, μόνο, από τις λύσεις που υπάρχουν.
Παράλληλα, σε μία περίοδο που ενθαρρύνεται η κοινωνική αποστασιοποίηση, το Facebook υπενθυμίζει στους χρήστες του πως υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιήσουν προγραμματισμένα ή αυθόρμητα events μέσα από τα live των κοινωνικών μέσων, παρέχοντας ένα ακόμα βήμα για άμεση επικοινωνία.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν, σίγουρα, μία σημαντική στήριξη για τον επιχειρηματικό και μη κλάδο σε καιρούς κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε.
Πηγή: https://www.facebook.com/business/boost/stay-connected-through-disruptions
Επικοινωνήστε με την ομάδα της Blue Value, για επικοινωνιακές λύσεις που θα φέρουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε! Συνεχίζουμε να σας στηρίζουμε, απομακρυσμένα, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας!