Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών της Blue Value: Η ευχαρίστηση των πελατών μας είναι το Α και το Ω

  • Δημοσιεύτηκε από: ddailiani
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών της Blue Value: Η ευχαρίστηση των πελατών μας είναι το Α και το Ω

Από 15 έως 29 Φεβρουαρίου, μπορείτε να μοιραστείτε τη γνώμη σας μαζί μας!

Ο στόχος, στη Blue Value, είναι πάντα ο ίδιος: να παρέχουμε υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας.

Για να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μια ποιοτική εμπειρία εξυπηρέτησης προς εσάς, η συμβολή σας είναι καταλυτική!

Εκτιμώντας κάθε συναλλαγή μαζί σας, σας καλούμε να συμπληρώσετε την Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών της Blue Value μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου, πατώντας εδώ.

Η γνώμη σας μετράει!

BLUE VALUE - εκπαίδευση και παροχή σύγχρονων και αποτελεσματικών υπηρεσιών, Εσωτερικός Έλεγχος
Επισκόπηση Απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες. Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.