Η αλήθεια είναι πως ζούμε κάτι πρωτόγνωρο! Καθημερινά, αρμόδιοι καλούνται να πάρουν αποφάσεις (είναι και η δική μας, ατομική ευθύνη) για την αντιμετώπιση εξάπλωσης του Covid-19.
Στις 24 Μαρτίου ανακοινώθηκε και επίσημα η αναβολή των Ολυμπιακών Αγώνων του τρέχοντος έτους. Να, λοιπόν, τί συμβαίνει και τί σημαίνει, για μία εταιρεία διοργάνωσης events, να αγωνίζεται να διαχειριστεί – και αυτή με τη σειρά της – το φαινόμενο του κορωνοϊού. Με απόφαση της IOC και του πρωθυπουργού της Ιαπωνίας, Abe Shinzo, ανακοινώθηκε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα αναβληθούν και θα πραγματοποιηθούν το έτος 2021.
«Για να προστατευθεί η υγεία των αθλητών, όλοι οι συμμετέχοντες στους Ολυμπιακούς Αγώνες και η διεθνής κοινότητα» … ήταν οι ισχυρισμοί τους, αναφερόμενοι στις επισημάνσεις του τελευταίου Δελτίου Τύπου από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, ότι η πανδημία επιταχύνεται.
Καθυστέρησε η απόφαση
Ιαπωνική κυβέρνηση και IOC, υποβλήθηκαν σε έντονες επικρίσεις για την προώθηση των Αγώνων, παρά τις αυξανόμενες καταγγελίες και τις αντιρρήσεις. Μέχρι πρόσφατα, η IOC υποστήριζε ότι δεν υπήρχαν σχέδια για την ακύρωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Πριν την απόφαση, είχαν προηγηθεί αποχωρήσεις μεγάλων χωρών από την συμμετοχή τους στους Ολυμπιακούς, γεγονός που ώθησε στην ανακοίνωση της αναβολής.
Ο οικονομικός αντίκτυπος της αναβολής
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες έχουν τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο στην πόλη και τη χώρα υποδοχής τους. Η Ιαπωνία μόνο δαπάνησε 13,4 δισεκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένων 277 εκατομμυρίων δολαρίων, για το νέο Ολυμπιακό Στάδιο στο Τόκιο.
Η αναβολή της εκδήλωσης, αντί της ακύρωσής της, διασφαλίζει ότι η Ιαπωνία έχει, τουλάχιστον, κάποια απόδοση της επένδυσής της, αλλά οι αναλυτές προβλέπουν ότι η έλλειψη αγώνων φέτος θα προκαλέσει ύφεση στην Ιαπωνία, της οποίας η τουριστική οικονομία έχει ήδη πληγεί.
Η απόφαση να αναβληθούν οι Ολυμπιακοί Αγώνες θέτει υπό αμφισβήτηση τη βιωσιμότητα των εκδηλώσεων που σχεδιάστηκαν, μετά τα δύο πρώτα τρίμηνα του έτους, σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι διοργανωτές κάθε φύσεως event πίστευαν, αρχικά, ότι θα είναι ασφαλείς, αλλά στην πραγματικότητα, κανείς δεν γνωρίζει πότε θα τελειώσει το φαινόμενο Corona Virus. Εάν η εστία δεν είναι υπό έλεγχο τις επόμενες εβδομάδες -ένα αποτέλεσμα που μοιάζει όλο και πιο απίθανο- ο αντίκτυπος στα γεγονότα θα μπορούσε πράγματι να διαρκέσει μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αν όχι πιο μακριά.
Δείτε το πρωτότυπο άρθρο ΕΔΩ.
Σε κάθε περίπτωση, είτε διοργανώνει κανείς ένα, παγκοσμίου εμβέλειας, event ή μία εκδήλωση το καλοκαίρι στον Δήμο, η επίγνωση των όσων συμβαίνουν και η καλή προετοιμασία, συμβάλλουν στην «αναίμακτη» αντιμετώπιση και στη λήψη των ορθότερων αποφάσεων.
Στην Blue Value είμαστε δίπλα σας και συνεχίζουμε να σας στηρίζουμε απομακρυσμένα. Με τα κατάλληλα επικοινωνιακά εργαλεία, και βασιζόμενοι στις δυνάμεις του Ανθρώπινου Δυναμικού μας, μπορούμε να αναλάβουμε κάθε τύπο εκδήλωσης και κάθε επικοινωνιακή διαχείριση κρίσης!